شمار کاربران فون پی از نیم میلیون فراتر رفت

ابراهیم سوادی نژاد مدیرعامل شرکت راهکارهای همراه سارینا در جشن نیم میلیون شدن کاربران فون پی گفت: ما به عنوان اولین استارت آپ فعال در حوزه پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی با استفاده از دانش فنی خود و همچنین آگاهی از درجه اهمیت و مزیت هم پذیرندگی برای شهروندان و رانندگان بیشترین انعطاف و همکاری را با سازمان تاکسیرانی تهران و دیگر فعالان این حوزه داریم.

او با اشاره به معرفی شدن فون پی به عنوان برترین اپلیکیشن حوزه فین تک در جشنواره وب موبایل اظهار کرد: هم اینک همه کاربران کیف پول های الکترونیکی و رابط های کاربری (اپلیکیشن های) مختلف از جمله روبیکا و پیام رسانهای گپ، بله، بانکیت و همراه بانک های تجارت، سینا، مهر اقتصاد و مانند اینها می‌توانند، رمزینه های (بارکد های) فون پی را اسکن و کرایه خود را پرداخت کنند و به زودی این قابلیت به اپلیکیشن های آپ و همراه کارت بانک آینده نیز افزوده می شود.

مدیرعامل فون پی در ادامه درباره طرح هم پذیرندگی و اهمیت آن گفت: این طرح موجب کاهش آلودگی بصری ناشی از تعدد بارکدها در تاکسی ها می شود و همچنین پرداخت کرایه تاکسی با کیف پول های الکترونیک را برای شهروندان با هر کیف پول الکترونیک و یا اپلیکیشن پرداخت، آسانتر و سریع تر می کند.

سوادی نژاد با اشاره به اینکه کاربران برای پرداخت در قالب هم پذیرندگی هیچ نیازی به نصب اپلیکشن جدید ندارند افزود: مزیت این طرح برای رانندگان تاکسی نیز این است که تسویه حساب را برای آنان آسانتر و شفاف تر می کند.

 

مدیر عامل شرکت راهکارهای همراه سارینا گفت: به عنوان باسابقه ترین مجموعه و لیدر بازار کنونی از ابتدای اجرایی شدن این طرح برای فرهنگ سازی بین شهروندان و رانندگان تلاش کردیم و معتقدیم، هم پذیرندگی زمینه رفتارهای غیر حرفه ای و غیر اخلاقیِ احتمالی بعضی از فعالان این حوزه را از بین می برد.

سوادی نژاد افزود بر اساس ابلاغیه های معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از این پس تنها یک بارکد در هر تاکسی خواهد بود و کاربران با هر اپلیکیشنی می توانند کرایه خود را پرداخت کنند که اینک فون پی و ریالو مهمترین مجریان آن هستند.

مدیر عامل فون پی با اشاره به اخبار و اتفاقات و حواشی اخیر گفت: فون پی به عنوان کامل ترین سیستم پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی به این مسایل توجهی نمی کند و آنها را ناشی از عدم آگاهی و اطلاع دوستان از ملاحظات و شرایط حوزه پرداخت الکترونیک می داند.

او تصریح کرد: تلاش و تخصص همکاران و کارنامه و پیشینه این مجموعه در صنعت پرداخت کشور، ما را بی نیاز از داده سازی و ارایه گزارشهای غیر واقعی می کند.

سوادی نژاد خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۰ هزار پذیرنده از سامانه پرداخت فون پی به عنوان پرداخت آسان و دوستدار محیط زیست استفاده می کنند.

وی در پایان با اعلام اینکه، بیش از نیم میلیون کاربر فون پی افزون بر پرداخت کرایه تاکسی، خرید شارژ، نیکوکاری، کمک به سیل زدگان و …. می توانند در خرید و استفاده از کافی شاپ ها، رستوران های راه چوبی، مجتمع دنیای نور، فروشگاه های زنجیره ای و اینترنتی و تاکسی های اینترنتی به سهولت و امنیت از کیف پول خود استفاده کنند تصریح کرد: فون پی استوار و با تکیه بر توان و دانش فنی، برنامه های توسعه شبکه پذیرندگان خود را به پیش می برد.
/پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *