همکاری فون پی و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برای کمک به سیل زدگان

خدمات جدید فون پی از تسهیل کمک به سیل زدگان تا پرداخت فطریه و کمک به موسسات خیریه رونمایی شد.
با درخواست کاربران فون پی، تفاهم نامه همکاری فون پی و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برای کمک به سیل زدگان و آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه به امضا رسید.

مدیر عامل فون پی با اشاره به تفاهم نامه فوق گفت: براساس این تفاهم نامه که بین شرکت راهکارهای همراه سارینا (فون پی) و سازمان داوطلبان هلال احمر به نمایندگی از این جمعیت به امضا رسید ؛ هموطنان می توانند برای کمک به سیل زدگان از طریق اپلیکیشن فون پی اقدام کنند.

ابراهیم سوادی نژاد باتبریک پیشاپیش عید سعید فطر افزود: روزه داران گرامی می توانند برای پرداخت زکات فطره نیز از طریق اپلیکیشن فون پی اقدام کنند که به موسسه خیریه کهریزک با بیش از ۳هزار مددجو شامل سالمندان ،معلولین ، بیماران ام اس ، کودکان معلول ذهنی بی سرپرست و بد سرپرست و کودکان با اختلالات اوتیسم ،اختصاص خواهد یافت.

مدیر عامل فون پی در پایان تصریح کرد: همه موسسات خیریه موجود در اپلیکیشن فون پی دارای مجوز از مراجع ذیصلاح از جمله وزارت کشور و سازمان بهزیستی هستند و هموطنان می توانند با توجه به نوع فعالیت موسسه اعم از ایتام، بیماران، معلولان و … نسبت به پرداخت کمک های خود اقدام کنند.

گفتنی است اپلیکیشن فون پی با قابلیت های متعدد و به عنوان یکی از محصولات دانش بنیان در حوزه فین تک شرکت راهکارهای همراه سارینا است که از نشانی https://www.phonepay.ir/download ،کافه بازار، گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *