تقدیر از همراهان وفادار فون‌پی

صبح روز یکشنبه ۲۶ اسفند ماه، روز مهمی برای تیم فون پی و همراهان وفادار آن بود. در این روز از رانندگانی که از ابتدای راه اندازی فون پی، با این اپلیکیشن همراه بودند، طی مراسمی رسمی تقدیر به عمل آمد.

فون پی برای داشتن تعامل سازنده با کاربران و پذیرنده‌های خود، کمپین‌ها و جشنواره‌های مختلفی برگزار کرده و در طی آن‌ها از همراهان خود تقدیر کرده است. این بار هم طی مراسمی که در سالن اجتماعات پارادایس هاب برگزار شد، از ۱۰ پذیرنده‌ای که از ابتدای فون پی با این اپلیکیشن همکاری و همراهی داشتند، قدردانی شد و به هرکدام از این رانندگان وفادار، مبلغ ۱۰ میلیون ریال وجه نقد اهدا شد.

در این مراسم علاوه بر تقدیر از این تاکسیرانان ، قرعه‌کشی ۲۰۰ میلیون ریالی هم با حضور ابراهیم سوادی‌نژاد مدیرعامل فون پی و امیر درویشی مدیر اجرایی این اپلیکیشن برگزار شد. تاکسیران خوش اقبالی که برنده‌ی این جایزه شد، آقای محمد طهماسبی، راننده‌ی خط ونک-ده ونک بود. این قرعه کشی از میان ۲۵ هزار راننده تاکسی که از این اپلیکیشن استفاده کرده اند، انجام شد.

جایزه‌ی ۱۰ میلیون ریالی هم به آقایان غلامرضا داوود آبادی، مهدی حیدری، احسان فتاحی، علی پوریگانه، محسن زهره وند، حمید سرتیپ زاده، حمیدرضا عباسی، منصور رضازاده، فرشید صفرخانی و مهدی موحد اهدا شد.

عکس دست جمعی از قرعه کشی ۲۰ میلیونی فون‌پی
عکس دست جمعی از قرعه کشی ۲۰ میلیونی فون‌پی

این در حالی است که از ۱۰ اسفند تا ۲۵ اسفند ۹۷، فون پی روزانه به ۱۰ راننده‌ی‌ دارای تراکنش در آن روز، به قید قرعه مبلغ ۲۰۰هزار تومان هدیه اهدا می‌کرد و رانندگانی که تراکنش بیشتری داشتند، از شانس بالاتری برخوردار بودند.

سوادی‌نژاد طی این مراسم از همراهی همه تاکسیرانانی که از این اپلیکیشن طی یک سال و نیم گذشته استفاده کرده اند، تشکر و قدردانی کرد.

ابراهیم سوادی نژاد با اشاره به مراحلی که برای پیشرفت فون پی پشت سر گذاشت شده، گفت: در سال آینده برنامه های زیادی برای افزایش بهره وری از این برنامه و استفاده بیشتر شهروندان از این اپلیکیشن داریم، به طوری که در حوزه های دیگر به غیر از تاکسیرانی ورود پیدا می کنیم.

به گفته مدیران این اپلیکیشن حوزه‌ی فین تک، در سال ۹۸رویدادهای بیشتری در راستای تقدیر از پذیرندگان و کاربران به پاس همراهیشان با فون پی را بر گزار خواهد شد.

اپلیکیشن “فون پی” از تیرماه سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز توانسته بیش از ۴۵۰ هزار کار بر را جذب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *