تقدیر از کاربران فون‌پی

فون‌پی همواره در پی راههایی برای افزایش تعامل با کاربران خود بوده است و سعی کرده با شیوه‌های مختلف، از کاربران خود تقدیر کند. چندی پیش نیز فون‌پی مسابقه‌ای برگزار کرد و اعلام کرد که کاربرانی که از ابتدای اسفند ۹۷ تا ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ تراکنشی با فون‌پی انجام دهند، در قرعه‌کشی بزرگ این استارتاپ، شرکت داده خواهند شد. برای شرکت در مسابقه نوع تراکنش مهم نبود و هر نوع تراکنشی از جمله پرداخت کرایه تاکسی، خرید شارژ، خرید بسته‌‌های اینترنتی و … شرط لازم برای شرکت در قرعه‌کشی را داشت. هر چه تعداد تراکنش‌ها بیشتر باشد، شانس برنده‌شدن کاربر نیز بیشتر خواهد بود. جوایز قرعه‌کشی بزرگ فون‌پی، ۱۰ دستگاه گوشی هوشمند ۵ میلیون تومانی بود.

مراسم قرعه‌کشی فون‌پی روز دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱ برگزار شد. این مراسم به صورت زنده از اینستاگرام فون‌پی به صورت زنده پخش شد و ده نفر از کاربران خوش‌شانس فون‌پی برنده گوشی ۵ میلیونی شدند. اسامی برندگان به شرح زیر است:

عسل رحیم زاده، آرش اسماعیل‌زاده، امیر شکیب‌فر، علی محمد نادری، آقای طاهری، فتح‌الله بختیاری، فرشاد عباسی، محمد جوادی، محمد معظمی گودرزی، محمد مهدی غلامی

جوایز این کاربران به صورت حضوری در دفتر فون‌پی به آنها اهدا شد.

اپلیکیشن ‌فون‌پی با بیش از ۴۸۰ هزار کاربر فعال تلاش دارد با گسترش فعالیت خود، خدمات بیشتری را به کاربران و شهروندان ارائه دهد و نقش برجسته‌تری در گسترش پرداخت موبایلی و خدمات پرداخت آنلاین ایران بازی کند. همراهی کاربران مشوق و پشتوانه فون‌پی خواهد بود. به همین دلیل، این اپلیکیشن پیشتاز فین‌تک، در سال ۱۳۹۸ رویدادهای بیشتری در راستای تقدیر از کاربران خود برگزار خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *